SİTEMİZE HOŞGELDİNİZ

BURADA TÜM ŞARKI AKORLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ...HOŞÇA VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE ...

AYNALI KEMER AKOR

Sabah yeli ılgıt ılgıt eserken
Am G Am
Seher vakti bir güzele vuruldum
Am G
Al dudakta inci dişi, bu dünyada yok bir eşi
F E
Seher vakti bir güzele vuruldum

Am G
Aynalı kemer ince bele bu can kurban tatlı dile
F E
Seher vakti bir güzele vuruldum

Am G Am
Mor menekşe nergiz dizmiş boynuna
Am G Am
Kuşluk vakti aldı beni koynuna
Am G
Cıvıldaşır dudu kuşu, sanki bülbülün ötüşü
F E
Seher vakti bir güzele vuruldum

Am G
Aynali kemer ince bele bu can kurban tatlı dile
F E
Seher vakti bir güzele vuruldum

Am G Am
Akşam oldu gün kavuştu sessizce
Am G Am
Dedi güzel "ayrılık vardır bize"
Am G
Uzakta bir baykuş öttü, gül bahçemde diken bitti
F E
Seher vakti bir güzele vuruldum

Am G
Aynalı kemer ince bele bu can kurban tatlı dile
F E
Seher vakti bir güzele vuruldum

Leave a Reply

.

.

.