SİTEMİZE HOŞGELDİNİZ

BURADA TÜM ŞARKI AKORLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ...HOŞÇA VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE ...

Sen Giderken

Em F G
Yenildim vazgeçtim beni sevmenden
F Em C Em
Kalp kırık yoruldum gitmelerinden
Em F G
Sevmedin belki beni çok yürekten
F Em C Em
Bil yeter ben üzüldüm sen giderken...



Em F Am
Ah ölür müydün beni biraz daha sevsen
C G
Mevsimsiz solmadım mı sararmadım mı ben
F C
Tutmadın ellerimden ben düşerken
G F Em
Kaçmadın mı, gitmedin mi sen



Em F Am
Ah olmadım mı yanında sen çok yalnızken
C G
Sarmadım mı seni kimseler sarmazken
F C
İstedin vermedim mi herşeyimi
G F Em
En derinden sevmedim mi ben


Em F G
Gitsen de silsen de beni kalbinden
F Em C Em
Yer etsen kendine yeni aşklardan
Em F G
Tek gerçek dönmem ki verdiğim sözden
F Em C Em
Tek aşksın hep duracak baş ucumda...


Arkadaşlar bu akorlar orjinal tonun bir perde geri transpozesidir.Uzun süre bare
basamayan arkadaşlar için hazırladım.Orjinal akorlar sen giderken versiyon 4'te
dir.
İyi Çalmalar...

Leave a Reply

.

.

.