SİTEMİZE HOŞGELDİNİZ

BURADA TÜM ŞARKI AKORLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ...HOŞÇA VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE ...

Çareler Çaresiz-Gökhan Türkmen

Çareler Çaresiz-Gökhan Türkmen

E F
Yakaladim hayati yakasindan
E F
Yine de vermedi seni ßana
E F
Çok ugrastim durmadan
E F
Tesir etmedi kanayan yarama

Am
Oyuncak ettin
E
Aikin hain felek
Am
Kalbim burkuluyor
E
Sensizken ufak tefek

F E
Sikintilara care yok
F E
Ayriliklara care yok

Am E
Çareler çaresiz, sen yokken
E F
Uzaklar ßir türlü ßirleimiyor
F Dm
Yokulugunla varsin, sevgiye açken
F E
Ayriliklar sewiimiyor

Sol yanimda siziyla uyandim bu sabah
ßAktim sensizlik var yanimda
Geceleri yildizlara anlattigimiz sonsuz sevdamiz
Yanlizdi .sensizdi .çaresizdi
Geceler yanlizligima güldü
Siirler sevdamiza agladi
Kalßime actigin derin yaralar var ya
Hala sensiz, yanliz ve çairesiz
Hemen aldim avuçlarima
Koyacak ßir yer ßulamadim avuçlarimda sevdim
Sen
Sen çaresizligi ßilirmisin
ßildiginden daha çaresizim

Leave a Reply

.

.

.