SİTEMİZE HOŞGELDİNİZ

BURADA TÜM ŞARKI AKORLARINA ULAŞABİLİRSİNİZ...HOŞÇA VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE ...

BU AKŞAM

Bm G A Em Bm G A A
Bm G A Em G A Bm Bm

Bm G A Em
Kendime geldim geleli dostlar
Bm G A
Olamam kimseye dusman
Bm G A Em
Hic suphem yok kefenim saglam
G A Bm
Icerim ben bu aksam

Bm G A Em Bm G A A
Bm G A Em G A Bm Bm

Bm G A Em
Sesleri duydum duyali dostlar
Bm G A
Yola ciktim yeni bastan
Bm G A Em
Acelem yok hedefim saglam

G A Bm
Icerim ben bu aksam
G A Bm
Icerim ben bu aksam
G Aadd9
Icerim bennnnnnnnnnn
Bm G Em
Ben burda bu aksam
F# Bm G Em
Ben burda bu aksam
F# Bm G Em
Ben burda bu aksam
F# G A
Ben burda bu aksammmmmmm icerim ben

Bm G A Em Bm G A A
Bm G A Em G A Bm Bm

Bm G A Em
Sizleri gordum goreli dostlar
Bm G A
Hemen hergun bana bayram
Bm G A Em
Yarinim yok sevenim saglam

G A Bm
Icerim ben bu aksam..........

Akorlar
Bm------X24432
G-------320003
A-------X02220
Em------022000
F#------244322
Aadd9---X02420------577600

Leave a Reply

.

.

.